jueves, 24 de marzo de 2011

DINÀMICA DEL POSITIVISME!!!

Bona nit a tothom!!!
Fa just una setmana na Erika i na Esther ens van preparar una dinàmica molt polida. Havíem d'esbrinar cadascuna un cartell que teníem col•locat al coll amb el nom d’una companya i que no podíem veure. El joc consistia en que les companys ens anaven dient aspectes i qualitats SEMPRE EN POSITIUS de la persona que tenia el nostre cartell i cada una havia d’ esbrinar el nom.
Va ser molt polit, perquè van sortir moltes coses positives, que potser una mateixa ni pensava d’ella!

M’ha servit com activitat de reforç positiu, per augmentar la meva autoestima!
Molts dies ens podem sentir malament, persones més dèbils, sense ganes de fer ni ser... Però a partir d’ara, cada dia que tengui aquesta sensació de debilitat miraré aquest llistat i de cop recordant la situació, les companyes que van dir-me coses, sé de cop segur que m’ajudarà a pensar i començar el dia de forma diferent!

El meu llistat: Humil
Espontània
Impulsiva
Sap valorar les coses
Bona persona
Responsable
Exigent
Ajuda molt
Sap demanar perdó
Sincera

Sabent tot això m’ajuda a esforçar-me cada dia per ser millorar persona i anar augmentant el llistat!

Gràcies!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario